• שני  ב' כסלו התשע"ח  20.11.2017
  • רחוב ז׳בוטינסקי 2 רמת גן 5250501 מגדל אטריום קומה 35
  • לתיאום פגישה: 03-776-5017

עורך דין תביעות ביטוח סיעודי


ייעוץ משפטי לקבלת פיצוי בגין מצב סיעודי

מבוטחים משלמים במשך שנים, חודש בחודשו, בגין כיסוי ביטוחי עבור מצב סיעודי וזאת כדי שביום פקודה יהיה להם כיסוי מלא למצב סיעודי. למרות זאת חברות ביטוח מסרבות לעיתים להכיר במצב סיעודי המזכה בתשלומי הביטוח. אם חברת הביטוח מסרבת לשלם עבור מצב סיעודי יש לשקול הגשת תביעה נגד חברת הביטוח וזאת כדי לממש את הזכויות הביטוחיות מכוח הפוליסה הסיעודית.

ייעוץ משפטי מעורך דין המתמחה בתביעות סיעוד יכול למנוע טעויות נפוצות בתחילת הדרך

תביעה נגד חברת ביטוח בגין מצב סיעודי דורשת ניסיון מקצועי של ממש וכדי להצליח בתביעת הביטוח יש צורך בהכנה מקצועית, ידע משפטי והכרות מעמיקה עם מלוא ההיבטים הקשורים בדיני ביטוח. משרדנו הוא בעל הניסיון המקצועי והיכולות הנדרשות לטיפול מיטבי בתביעת סיעוד נגד חברת ביטוח בגין פוליסות סיעוד קבוצתיות ופרטיות. משרדנו מאפשר לכם לקבל ייעוץ משפטי מעו"ד ביטוח סיעודי עם ניסיון רחב ומקיף בתחום.

אנו מתמחים בטיפול בתביעות סיעוד המתבססות על פוליסות ביטוח פרטיות, קבוצתיות במסגרת מקומות עבודה וקופות חולים וכן בתביעות ביטוח סיעודי של ילדים המצויים במצב סיעודי.

ייעוץ משפטי מעו"ד המתמחה בביטוח סיעודי יכול לגלות אפשרויות נוספות למימוש זכויות המבוטח

משרד עו"ד להגשת תביעה עקב מצב סיעודי

צוות משרדנו כולל עורכי דין המתמחים בטיפול בתביעות סיעוד, כולל במצב סיעודי של ילדים, ואין תחליף לעורך דין מנוסה. משרדנו הוא משרד עו"ד המטפל בכל הנדרש להגשת תביעת סיעוד, כולל איתור מסמכים נדרשים והשגת חוו"ד רופא מומחה. אנו פועלים בכל המישורים הנדרשים כדי שלקוחותינו יקבלו פיצוי מרבי. חברות הביטוח המובילות בביטוח סיעודי הן הראל, מנורה, איילון, אליהו, מגדל, הפניקס וכלל. קופות החולים המציעות ביטוח סיעודי קבוצתי הן קופ"ח כללית, מכבי ולאומית.



לקוחות ממליצים:

"הפגנתם דאגה אמתית למקרה של אמי וליוויתם אותנו במאבק מול חברה הביטוח. תודה על התוצאה המצוינת" ח.נ. תביעת ביטוח סיעודי פרטי.

הניסיון שלנו הוא המפתח להצלחה

"מודה לכם מקרב לב על הטיפול המקצועי והיחס האישי לו זכיתי" ד.כ. תביעת ביטוח סיעודי קבוצתי.


ייעוץ משפטי ראשוני לבירור זכויות

התחלה נכונה של הליך התביעה מחייבת קבלת ייעוץ מקצועי מעורך דין לצורך בירור הזכויות המשפטיות, סיכויי התביעה וסכום הפיצוי אותו ניתן לקבל. ייעוץ משפטי ראשוני אינו כרוך בתשלום.

התחילו את התהליך וצרו עמנו קשר 03-7765017 או שלחו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

שלחו פרטים לקבלת ייעוץ ראשוני לבירור זכויותיכם:

משרדנו הוא משרד עורכי דין המתמחה בטיפול בהליכים הנדרשים למימוש זכויות מבוטחים מכוח פוליסת סיעוד.

ייעוץ מקצועי בתחילת הדרך הוא המפתח להצלחה

הידעתם: שכר הטרחה המקובל של עורך דין בתביעות סיעוד נקבע באחוזים מסכום הפיצוי שיתקבל וזאת על בסיס הצלחה. שכר טרחת עורך דין (שכ"ט עו"ד) מתווסף בד"כ לסכום הפיצוי שמשלמת חברת הביטוח כך שהלקוח אינו נושא בתשלום שכר טרחת עורך הדין שלו.


טיפים להגשת תביעת סיעוד

מאת: עורך דין יניר הראל

אם שילמתם בגין פוליסת ביטוח סיעודית וחברת הביטוח אינה מוכנה להכיר במצב הסיעודי שלכם עליכם להגיש תביעה כדי לממש את זכויותיכם. במצב זה חשוב שתתנהלו בחכמה ושתלמדו היטב את תחום הגשת תביעות הביטוח הסיעודיות. לצערנו במקרים רבים, חברות הביטוח משתמשות בפרשנויות משפטיות הנוחות להן כדי לדחות תביעות, כמו למשל: העלאת טענה בדבר הסתרת מידע רפואי או אי חשיפת המצב הבריאותי האמיתי של המבוטח בעת ההצטרפות לפוליסה. כדי שהתביעה שלכם לא תידחה, קראו כמה טיפים שיעזרו לכם במימוש הזכויות שמגיעות לכם.

5 עצות שיגדילו את הסיכויים שתביעת הסיעוד שלכם תתקבל: 


מסמכים רפואיים 

כדי להגיש תביעה יהיה עליכם להוכיח כי מצבכם הפך לסיעודי ולשם כך תידרשו להציג מסמכים רפואיים התומכים בטענותיכם או חוו"ד רופא המאשרת את מצבכם הסיעודי. ממצאים רפואיים אלו הם הבסיס שעליו תיבנה התביעה נגד חברת הביטוח ובלעדיהם יהיה קשה מאוד לממש זכויות מכוח פוליסת הסיעוד. חברת הביטוח אינה מסתפקת בממצאים הרפואיים שמסרתם והיא תשלח נציגים מטעמה לעורך לכם בדיקה רפואית.

אל תשכחו לשמור קבלות

שמרו את כל הקבלות שניתנו לכם בקשר עם שירותים סיעודיים שקיבלתם. היות שביטוח סיעודי מאפשר, בין היתר, לקבל החזר כספי על הוצאותיכם כנגד הצגת קבלות, יש לשמור היטב את כל הקבלות וכך תוכלו לממש את זכותכם לקבלת ההחזר מחברת הביטוח.

גישה חיובית 

כדאי לגשת לענין בגישה חיובית. נכון שלפי הסטטיסטיקות תביעותיהם של מבוטחים סיעודיים רבים נדחות, אבל אם מראש תסתכלו על חצי הכוס המלאה, הרי שאין שום סיבה שדווקא התביעה שלכם היא זו שתידחה. מעבר לכך, וכפי שנראה בהמשך, גם כשמקבלים תשובה שלילית קיימות אפשרויות משפטיות למימוש זכויותיכם. אז וודאי לא יזיק להכין את תיק התביעה שלכם בגישה חיובית.

אל תוותרו – יש מה לעשות 

אם עשיתם את המירב כדי להגיש תביעה מפורטת בהתאם להנחיות וחברת הביטוח דחתה את התביעה שלכם – אל תוותרו כמובן. נתונים מצביעים על כך שמבוטחים רבים שנענים בשלילה ויוצאים למאבק בחברת הביטוח מקבלים בסופו של דבר את דמי הביטוח במסגרת מו"מ לפשרה או לאחר הגשת תביעה. המשמעות היא שאם לא תרימו ידיים ולא תקבלו את תשובתה של חברת הביטוח כגזירת גורל, הסיכויים יהיו לטובתכם, מאחר שטיפול משפטי מגדיל משמעותית את הסיכוי להצלחה.

אל תנחשו – קחו ייעוץ מקצועי 

הגדילו את הסיכויים שתקבלו תשובה חיובית והתייעצו עם עורך דין כבר בתחילת הדרך. אם לא פניתם לעורך דין בעת הגשת התביעה, תוכלו עדיין לפנות לעורך דין אחרי שקיבלתם תשובה שלילית ולנסות ולשפר בכך את מצבכם.




שלחו פרטים לקבלת פגישת ייעוץ לבירור זכויותיכם:

דלג למרכז העמוד (מקש s) דלג לעמוד יצירת קשר (מקש 7) דלג לעמוד מפת האתר (מקש 8) דלג לעמוד נגישות (מקש 9)