• ראשון  י"ח תמוז התשע"ט  21.07.2019

הביטוח הסיעודי דחה אותכם? אל תתייאשו – יש מה לעשות

תמונת נושא עבור הביטוח הסיעודי דחה אותכם? אל תתייאשו – יש מה לעשות

חברות הביטוח דוחות תביעות ביטוח סיעודי מנימוקים שגויים

באופן מקומם, מבוטחים נאלצים לא פעם להתמודד מול טענות חברות הביטוח כי אינם זכאים לתגמולי ביטוח סיעודי וזאת למרות שבעצם מצבם, הרפואי והמשפטי, מקנה להם את הזכות לקבל את מלוא תגמולי הביטוח.
במצב דברים זה מבוטחים בביטוח סיעודי – חייבים לעמוד על זכויותיהם – מכוח הביטוח שרכשו במיטב כספם ועליהם לפעול להגשה מקצועית של תביעת ביטוח סיעודי.
חשוב לדעת, כפי שעולה לא פעם מפסיקת בתי המשפט, שגם חברות ביטוח טועות והן מסתמכות לעיתים על נימוקים שגויים בהחלטות שלהן. לפיכך, קיימת חשיבות של ממש לבדיקה מקצועית של נימוקי חברות הביטוח וזאת כדי לגלות אם קיימות שם טעויות אשר מאפשרות למבוטח לפעול באופן משפטי ולקבל את מלוא זכויות הביטוח שלו.

מבוטחים בביטוח סיעודי טועים לעיתים בהסברת מצבם הרפואי ונדחים בשל כך

לעיתים גם המבוטחים טועים, מאחר שהם לא מסבירים את עצמם בצורה נכונה או שהם לא משתמשים בנימוקים המשפטיים הנכונים.
באופן מצער, טעויות אלו עולות ביוקר וגורמות לעיתים לקבלת דחיה מחברת הביטוח אך אסור להתייאש – ובהחלט יש מה לעשות.
זכרו כי כל דחיה שמקבלים בענין ביטוח סיעודי מחייבת בדיקה יסודית בשלושה מישורים: משפטי, רפואי וביטוחי. לאחר בחינה מקצועית של המקרה הסיעודי, בשלושת המישורים האמורים, ניתן להחליט בצורה מושכלת אם אכן ניתן להגיש תביעה משפטית למימוש זכויות המבוטח מכוח הביטוח הסיעודי.

דעו את זכויותיכם: התנאים לאישור תביעת ביטוח סיעודי

המפקח על הביטוח, ובתי המשפט בערכאות השונות, קבעו תנאים שונים המחייבים את חברות הביטוח במסגרת הליכי הבירור של תביעות ביטוח סיעודי. באופן מצער, תנאים אלו אינם יודעים לכל המבוטחים והדבר פוגע בזכויותיהם. הכרות מקצועית עם התנאים המחייבים לאישור תביעת ביטוח סיעודי יכולה לשפר משמעותית את סיכויי ההצלחה של התביעה.
כך למשל, התנאי המחייב שבכל פעולת ADL (המבחן לקיומו של מצב סיעודי) מספיק שמגבלת המבוטח בביצוע הפעולה תהיה 50% (חוזר הפיקוח על הביטוח משנת 2013) ובדומה קיימים תנאים נוספים בנושאים שונים.

התקשרו לקבלת ייעוץ ללא התחייבות בנוגע לזכויותיכם: 03-7765017

אל תתמודדו לבד – אנו נתמודד עבורכם מול טענות חברות הביטוח.

נבדוק עבורכם אם נפלו טעויות בהחלטת הדחיה של חברת הביטוח ונשיג לכם את זכויות הביטוח הסיעודי שלכם.

פנו אלינו במייל ונחזור אליכם בשעה שנוחה לכם:

יניר הראל ושות' – מקצוענים בתביעות ביטוח סיעודי

משרד עורכי דין יניר הראל ושות' משיג מזה שנים הצלחות ללקוחותיו בזכות מקצועיות, ניסיון רב וחתירה נחושה להצלחה.
הצטרפו גם אתם לקהל הלקוחות המרוצה של משרד יניר הראל ושות'.
יניר הראל ושות' יתמודדו עבורכם מול חברות הביטוח וישיגו לכם פיצויים מרביים.

עו"ד יניר הראל בעל ותק של 20 שנים, חבר ועדת ביטוח בלשכת עורכי הדין וכן מחבר הספר: "דיני הראיות בתביעות ביטוח ופלת"ד".

ספרו של עו"ד יניר הראל נרכש ע"י הנהלת בתי המשפט לספריות בתי המשפט בישראל.

יניר הראל ושות׳ נושאים את חותם האמינות של דן אנד ברדסטריט

משרד עו"ד יניר הראל ושות׳ קיבל בשנת 2018 את חותם האמינות של dun and bradstreet.
יניר הראל ושות׳ מובילים בייצוג מבוטחים ונפגעים בתביעות ביטוח, מסחרי ונזיקין.

מידע נוסף

דיני הראיות בתביעות ביטוח ופלת"ד: מאת עו"ד יניר הראל כריכה קשה, 450 עמ' בהוצאת פרלשטיין – גינוסר

משרד עורכי דין יניר הראל ושות' – קומה 20 מגדלי אלון 2 רחוב יגאל אלון 94 תל אביב