עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

כתובתינו

רחוב יגאל אלון 94 תל אביב 6789156 מגדלי אלון 2 קומה 20 נווטו אלינו
  • שלישי  ט"ו ניסן התשפ"ד  23.04.2024
  • רחוב יגאל אלון 94 תל אביב 6789156 מגדלי אלון 2 קומה 20
  • לתיאום פגישה: 03-7765017
  • מעבר לשפה האנגלית RU
  • מעבר לשפה האנגלית EN
  • FIRM PROFILE PDF
אתר באנגלית אתר ברוסית

הביטוח הסיעודי מסרב לשלם? יש מה לעשות

Avatar photo
yanir@yhc-law.co.il · מאמר
29.06.2019, 20:37 · מדור תביעות סיעוד · נקרא 3,733 פעמים

תמונת נושא עבור הביטוח הסיעודי מסרב לשלם? יש מה לעשות

עודכן לאחרונה ב־07:54, 26 באוגוסט 2020.

חברות ביטוח דוחות מבוטחים סיעודיים מנימוקים שגויים


באופן מקומם, מבוטחים נאלצים לא פעם להתמודד מול טענות חברות הביטוח כי אינם זכאים לתגמולי ביטוח סיעודי וזאת למרות שבעצם מצבם, הרפואי והמשפטי, מקנה להם את הזכות לקבל את מלוא תגמולי הביטוח. במצב דברים זה מבוטחים בביטוח סיעודי – חייבים לעמוד על זכויותיהם – מכוח הביטוח שרכשו במיטב כספם ועליהם לפעול להגשה מקצועית של תביעת ביטוח סיעודי.


חשוב לדעת, כפי שעולה לא פעם מפסיקת בתי המשפט, שגם חברות ביטוח טועות והן מסתמכות לעיתים על נימוקים שגויים בהחלטות שלהן. לפיכך, קיימת חשיבות של ממש לבדיקה מקצועית של נימוקי חברות הביטוח וזאת כדי לגלות אם קיימות שם טעויות אשר מאפשרות למבוטח לפעול באופן משפטי ולקבל את מלוא זכויות הביטוח שלו.


מבוטחים בביטוח סיעודי טועים לעיתים בהסברת מצבם הרפואי ונדחים בשל כך

לעיתים גם המבוטחים טועים, מאחר שהם לא מסבירים את עצמם בצורה נכונה או שהם לא משתמשים בנימוקים המשפטיים הנכונים. באופן מצער, טעויות אלו עולות ביוקר וגורמות לעיתים לקבלת דחיה מחברת הביטוח אך אסור להתייאש – ובהחלט יש מה לעשות. זכרו כי כל דחיה שמקבלים בענין ביטוח סיעודי מחייבת בדיקה יסודית בשלושה מישורים: משפטי, רפואי וביטוחי. לאחר בחינה מקצועית של המקרה הסיעודי, בשלושת המישורים האמורים, ניתן להחליט בצורה מושכלת אם אכן ניתן להגיש תביעה משפטית למימוש זכויות המבוטח מכוח הביטוח הסיעודי.


דעו את זכויותיכם: התנאים לאישור תביעת ביטוח סיעודי

המפקח על הביטוח, ובתי המשפט בערכאות השונות, קבעו תנאים שונים המחייבים את חברות הביטוח במסגרת הליכי הבירור של תביעות ביטוח סיעודי. באופן מצער, תנאים אלו אינם יודעים לכל המבוטחים והדבר פוגע בזכויותיהם. הכרות מקצועית עם התנאים המחייבים לאישור תביעת ביטוח סיעודי יכולה לשפר משמעותית את סיכויי ההצלחה של התביעה. כך למשל, התנאי המחייב שבכל פעולת ADL (המבחן לקיומו של מצב סיעודי) מספיק שמגבלת המבוטח בביצוע הפעולה תהיה 50% (חוזר הפיקוח על הביטוח משנת 2013) ובדומה קיימים תנאים נוספים בנושאים שונים.


פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות: 03-7765017

אל תתמודדו לבד – אנו נתמודד עבורכם מול טענות חברות הביטוח.
נבדוק עבורכם אם נפלו טעויות בהחלטת הדחיה של חברת הביטוח ונשיג לכם את זכויותיכם.


פנו אלינו במייל ונחזור אליכם בשעה שנוחה לכם:


    יניר הראל ושות' – מקצוענים בתביעות ביטוח סיעודי

    יניר הראל ושות' משיגים מזה שנים הצלחות ללקוחותיהם בזכות מקצועיות וניסיון רב.
    הצטרפו גם אתם לקהל הלקוחות המרוצה של משרדנו.


    עו"ד יניר הראל בעל ותק של 20 שנים, חבר בועדת ביטוח בלשכת עורכי הדין ומחבר הספר המוביל: "דיני הראיות בתביעות ביטוח ופלת"ד". ספרו של עו"ד יניר הראל נרכש ע"י הנהלת בתי המשפט לספריות בתי המשפט בישראל.


    חותם אמינות

    יניר הראל ושות׳ נושאים את חותם האמינות של דן אנד ברדסטריט.

    יניר הראל ושות׳ קיבלו בשנת 2018 את חותם האמינות של dun and bradstreet.

    מידע נוסף

    דיני הראיות בתביעות ביטוח ופלת"ד: מאת עו"ד יניר הראל
    כריכה קשה, 450 עמ', הוצאת פרלשטיין – גינוסר


    משרד עורכי דין יניר הראל ושות' – קומה 20 מגדלי אלון 2 רחוב יגאל אלון 94 תל אביב


     

    קבלו ייעוץ משפטי ראשוני לבירור זכויותיכם:

      רוצים לדבר איתנו?

      השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

        סגירת חלון
        דלג למרכז העמוד (מקש s) דלג לעמוד יצירת קשר (מקש 7) דלג לעמוד מפת האתר (מקש 8) דלג לעמוד נגישות (מקש 9)